dimecres, 16 d’abril del 2008

Ja funciona!!!!!!


Per fí, després que ahir em deixés de funcionar el blog i fart de calentar-me el cap, ja he pogut solucionar el problema.


Ara parlant de l'entreno, avui ha estat un dia com els que porte últimament, de males sensacions. He anat fins al Cantó acompanyat del Marc i de l'Edu, allà ells han continuat cap a Adrall i jo he girat per falta de temps. Fins a Sort ha anat bé, a ritme tranquil i quan ha començat la pujada he punxat. Després del percanç reemprenem la marxa i ja em costava seguir-los, els sentia parlar i jo era incapaç de aguantar el ritme, veia com marxaven i que les cames no em responien. Doncs xino-xano fins a dalt, inclús ha hagut algun moment en que he estat a punt de donar-me la volta, però el meu orgull m'ha fet arribar a dalt. Després la tornada creia que seria més fàcil, però que va. De Sort cap a Tremp bufava molt fort el vent i aixó acompanyat de que no m'anaven les cames era una bomba, al plà no anava a més de 25 km/h i he estat desitjant de trobar-me a algun conegut que em portés amb cotxe fins a Tremp, cosa que no ha passat i com he pogut he arribat a casa.

La sensació de tot aixó es d'impotència, porte ja més de 10 dies sense trobar-me bé, i en menys de una setmana ja he agafat 2 semi pàjares. Algo no funciona i només em queda esperar que aixó que em passa marxe aviat i pugui tornar a entrenar com cal.

M'ha sortit 120 km en 4h35', una mitja hora més del que hagués estat normal

5 comentaris:

Alex. ha dit...

Enhorabona per dominar tu al bloc i no el bloc en a tu, que no és fàcil, i més quan proves coses noves!!!

ÀNIM ALVARO!!!!!!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

De nou al blog!Molt bona la música!
Ahhh i anima't home!Tranquil, ben aviat tot recuperarà la normalitat i aniràs com un avió de nou!
Adeu!!

JORDI ha dit...

Quan quedem per sortir Alvaro que em vull aprofitar del teu estat de forma ? jejejejeje
Es broma,que cabron que soy ehh ?
Bueno ánim i no perdis la confiança que tot arribará.
Enhorabona per donarli canya al Blog,la musica no es del meu estil pero bueno aixo va amb cadascú.

(((( I DON´T NEED SLEEP,I NEED HARD TRANCE ))))

Álvaro ha dit...

Lo positiu de que s'espatllin les coses es que en aprens arreglan't-les.
Jordi, no et deixaré que t'en aprofites de mi, quan estigui bé ja sortiré amb tu per fotret canya, i la mùsica que t'agrada ja te la poses tu a casa, de totes formes ja deixaré alguna més canyera per que te la posis mentre mires el blog

JORDI ha dit...

S´agraeix el detall de la musica.Això de que quan estiguis be ja sortiras a donarme canya,m´ha agradat,a veure si et recuperes aviat que ja saps que a mi m´agrada patir,lo dolent d´això que quan tu estiguis be,jo també estaré millor que el ultim cop,jejejeje

Vinga,fot-li fort i ánim que segur que et recuperes aviat.